Friday, December 24, 2010

HOMEcoming


HOME SWEET HOME. Rasa teruja, excited memuncak dan berdebar nak balik rumah hari ni. Padahal last week baru aku balik. Taktau asl happy sgt. Lately ni asik rindu rumah je. Homesick eh? NOOOOOO! Just rindu suasana rumah even kat rumah aku duk melangut dpn lappy gak. But I missed those moments we were gathered and sharing each other stories. Tuh mmg paling best lahh! Melayan karenah bidadari comel kat rumah tu. Mentang2 skrg ni dh  bole buat bunyi, bising aje kejenye nnt. Haha, dah pandai mengamuk skrg bidadari tuh. Makin besar ni cepat je rasa rindu dkt family, lagi2 mummy and baba tercinta. Hope cuti ni dpt jumpa baba. Asik takde kat rumah je Pak Haji tu. 

Dulu kt sepintar duduk sebulan dua bulan pn tak rasa apa2. Haha pelik2. Nak buat mcm mana. Hati kata rindu, rindu lah jugak. Hopefully cuti ni aku dpt gunakan masa wisely. Next 2 week ada test. Aku nak wat yg terbaik for this test. Nak up kan course mark yg selama ini ciput memanjang. Hehe, semangat lahh skrg ni tp nnt dh smpi rumah alahai. Pandang buku pn tak. Tak boleh gha!!!! Kena jugak siapkan kerja yg berlambak tu. Fuhh! 
Haaa hari ni sorg dak group aku dah blahh. Amik dip in banking. Hope dia success kt sana nnt. I'll miss you lah Murni Izzati! Stress kau tu aku ingt je slalu. Haha bebelan kau tu pn aku ingt. Segala bagai penyakit kau pn aku ingt. Haha, kita sama2 fighting eh! Banyak nya aku tulis. Ha dah tak larat. Continue kat rumah plak nnt okayy. Daa~ Kajang here I come!

No comments: