Friday, December 17, 2010

Bila Hati Mula Ada Kuman

Apa punya title lah en entry aku ni. Lantak lahh kan. Sian blog aku ni hah. TERABAI. Haha mentang mentang aku dh ada tumblr. Cehh, ala ni semua gara2 si Poty memaksa aku eh eh. Tp tumblr pun best jugak. Okay2 aku melalut. Nak cerita pasal kuman. Hem yg kita tahu, kuman mmg comel, kecik sampai tak dapat nak di kenal pasti TETAPI kuman ini MERBAHAYA! Dia boleh bawak maut duhhh. Kita tak nmpk dia buat apa tapi tup tup tup dia serang kita diam diam. Haishh jahat nya kuman. Tikam belakang eh. Berani ye kuman walaupun kecil dan comel. So jangan lah jd kuman. Jadi manusia sudah eh. Dah elok2 jd manusia tak pyh nak bertukar jd kuman eh. Haha apalah sangat masalah2 ni haa. Chill sudah lah. Rilek2 je baru hidup aman persis damai. Fuyohh, aku rasa bole buat cerpen dah lepas ni. Haha siapa sokong? Dah la penat melalut. Ada otak, fikir guna otak jgn pakai lutut. Sian otak tu tak digunakan dgn baik. Haha jaga otak elok2, makan makanan yg berkhasiat. Semoga hidup kita sentiasa bahagia. Katakan TAKNAK pada KUMAN !



p/s : Gagah punya kuman nih :) Haha

1 comment:

Aja said...

haha kat tmpat alien takde kuman ponn