Monday, November 15, 2010

Zara Raja Lawak

Hello hello semua. Haha
Bukan nak cerita apa sgt lahh hari ni
Cuma cerita cerita lawak tentang si bayi tunggal kat rumah ni
Hadoi tak bole layan betul lawak dia. 


Fuhh rambut terpacak ala ala Beckham
Padahal perempuan baby nih.
Haa ni gambar ambik kat hospital
Lepas 2 hari zara lahir
Tak berapa nak sehat
Tengok tu dia tidur
Style kan? HAHA
Dah bedung dia tp 
Zara berjaya mengeluarkan tangan nya.


So kami ambil inisatif untuk buat Zara mcm nih
Haha supaya tak mengeluarkan tangan nya dan mencabut bedung
Konon nak tidur style lahh eh? hehe
Wuek tak boleh!
Zara kecik lagi ya! Haha
Lagi satu perangai suka senyum tiba2  HEHE


Tapi usaha kami tak berjaya
HAHAHA
Dia berusaha gigih
sampai jadi mcm ni
Dia berjaya jugak nak tidur mcm STYLE dia
Ini mungkin style stress dan penat
kerana membanting tulang untuk melepaskan diri. HAHA


p/s : Wahai budak budak jalanan. Jangan lah main mercun mangkuk. Terkejut si kecil ni ha. Dia nak tidur tau :) Dia suka tidur. wuwuw~

8 comments:

Farah Hafawati said...

hahahahaha COMEL AHHHH!!! benci3!!! hahaha

gha great said...

hahahaa sabar2 nnt cuti lawat baby eh

max'*bubble said...

ahh~ comel jee :)
btw , baby mmg tdo tgn naek atas.
sbb lancarkan aliran darah :D
kite pn boleh mencontohi mereka~

gha great said...

oh yee? haha xtau plak. ceh hebat sgguh kak mslin ni. mcm dh ade baby sndri. huhu

gha great said...
This comment has been removed by the author.
syeqa[lah!] said...

geram3...

zayed said...

comel do anak ko gha...tahniah

fairuz.fairuz said...

baby ni ikut pangai makcik jia nih.huhu.