Sunday, November 21, 2010

Second Semester PALAM :)

Assalamualaikum. Skarang jam tepat 1:43 am. Aku mcm biasa lah tak reti reti nak tidur en. Hey hey last night kat rumah kot. Esok dah balik Palam. Okai bukan esok tp hari nih. Fuhh fuhh memang berat hati gilaa nak tinggal rumah tp nak buat mcm mana. Aku ada misi yg perlu diselesaikan. HAHA semalam pergi mid konon nya nak gi tengok Harry Potter tp malangnya tiket sold out. Bapak sedih lahh siodd kan.

Pastu pergi main boling. Fulamak tetiba teroor macam haram plak akuuuuu. Score 110. Aku bantai strike yg last2 pin punya. Haha semua kurang puas hati. Terlalu terkejut mungkin. Papehal pun nice day tadi. Tetiba ada syaher semua mcm tak psl. Nasib baik aku tak kena angkut pi karok kt redbox dengan dorg. MATIIII wey mati. Haha barang2 pun semua dah beli lahh kot en. Cuma tinggal makanan and barang mandi je belum. Nak pi beli esok kat MILLENIUM. Hehe favourite pasar raya. Ni skarang tengah sibuk habiskan download cite Michievous Kiss. Nak bagi si elly dan delabon tengok pakwe aku berlakon. wuwuuw~

So, semoga sem 2 ni aku dapat buat lg bagussss dr sem 1. Doakan saya rakan2 semua :) Supaya boleh bertahan dalam kuliah. Siap kan tutorial! Haaaaaa tu memang selalu aku tak buat. Haha okay lahh. Nak pack barang. Sok pagi aku bole membutaaaaaaa smpi petang. Haha BYE :)


HERE I COME PALAMMMMMM !!!!!!

No comments: