Wednesday, November 10, 2010

A Long Time Ago


Okay out of sudden aku RINDU zaman sekolah gila gila viva lahh. Sumpah rindu tahap dewa. Bila tengok balik gambar2 dulu. Wahhh seronoknya tak terkata.Gaduh baling2 barang, menangis tersekat sekat nafas, gelak sampai mulut tak bole nak tutup, belajar and stay up mcm org dah nak mati. HAHA aku ni PRS sebenarnye, geng aku selalu ater lahh. rajen ponteng semua. lawak2. pape pn best lah jd prs. 


Kalau bab2 sukan ni haaa tak payah cakap. lagi2 hoki. Kampung mariiiiii! hehe, training mcm hape. haha Walaupun main tak pernah menang asl enjoy pun dah cukup. HAHA semangat sume tp last2 kecundang jugak. yelahh time training main2 kan. takpelahh. takde rezeki nak menang. Haha menang sorak pun jadi lahh kan.


Aku ingat lagi. Kalau ada masalah. kawan dulu kita cari. Komplot ramai2 cover itu ini semua yg kita buat. Buat jahat mlm2. Bawak benda2 haram pastu bila spotcheck sume gelabah mcm kura kura. Yang tak pernah buat salah baru belajar nak buat salah yg tu lah paling gelabah sekali. Cuak sume tp boleh lg gelak2 mcm haramm. HAHA sumpah tak boleh lupa.



5JA yg mula mula nya tinggal 10 org saje warga lama last last datang warga2 baru. Memang best lahhh! Haha yg itu pantun lah. yg ini jalan seret lahh. yg sana peluh peluh lahh. hahaha semua aku ingat lah wey


Time ni mmg mcm siooooooood. Tak pasal2 kena kuarantin apa eh. aku dah lupa. H1N1? padehal aku punya lah sihat walafiat. semua org dah tidur, kitorg malam2 boleh plak kluar dr rumah jalan2 mcm org gila lompat sana sini amik gmbr. haha serius aku rindu!


GRADUATION DAY. Bersama cikgu Mai. Cikgu mintak ampun banyak buat dosa eh. Tipu itu ini lah bagai tp tuh semua utk kebaikan sayaaaaaa. Haha Terima Kasih cikgu~


Sehari selepas SPM. Ronggeng dgn Farah kat mid valley. Yang delap siap ponteng kelas arab gara2 dihasut oleh kami. Haha lepas tu abis sudahh zaman persekolahan aku dan semua phalanxer~



 p/s : PHALANX lahh terbaikk kan :)

6 comments:

muadzmuhammad said...

kan

Farah Hafawati said...

gambo2 zmn bila tuuuuuuuuuuuu...haha :') *tacink*

gha great said...

diam lah muaz. kan je kau komen? haha

poty, zaman haram kitaaaaaaaa lahhh. uwaaa~

Anonymous said...

sori sket,ak x penah ponteng ok event prs,ko je
dah la biro PUBLISITI hhaha...

Eeqa said...

terharu..tp comiell ape biro publisiti kan gha..haha

gha great said...

alaaaaaa ater kau tak pyh tipuuuuuuuu. hahaha tnjuk baik knon. wuekk~

amoi. hahaha jgn gelakkann.