Monday, October 25, 2010

Sepetang

wuhuuuuu petang semalam aku pegi beriadah bersama kakak aku and hubby dye. cehh riadah ke? actually mula2 nak swimming tapi lupa bawak towel plak kan. swimming suit semua dah bwk tu pulak lupa. mmg gilaa. herm then aku jogging je. cehh lama kut tak jogging. teman kakak aku amik angin, jalan hirup udara segar lah konon. ohh banyak pulak org kahwin kan time tu. sibuk nak amik gambar lah bagai. yg ni warne pink, yg tu warna biru, putih haaaaaaaaaa semua ada lahh. ada pulak kan pembikinan filem tamil ke hape aku pun tak sure. siap2 joget2 lahh sume. lagu sah sah tamil. haha pening kepala aku terus jadi tak aman hidup. 

then tiba2 jumpa pulak seorang mamat tangan gagah main tongga. bongga? ahhh lupa lahh even ater dah banyak kali bgtau nama bende alah tu. haaa sape tu aku jumpa. cak cak oi rupanya tp kitorg jeling2 jela. hehe malu lah aku nak tegur dia kan. huuuuu~ cehh dah penat2 jogging aku pegi blasah sebotol twister dgn waffle. elok2 hilang 1 kg tambah 2 kg. malam tuh pulak melantak DOMINOS plak kan. haaaaaa mmg berkilo kilo lah tambah lg berat aku ni. HAHA apa aku kesah asl kenyang kan. bukan selalu pun padahal mmg selalu melantak fastfood kejadah ni. kah kah kah. haa tataplah gambar2 yg kureng menarik. sempat jugak kan bergambar. BHAHAHA suka hati ahh!


welcome to putrajaya!! haha
saya mahu terbang tinggi!!!! walaupun takde kepak! haha
byebye putrajaya~ 
peace for malaysiann
masih kuat even dah nak beranak! haha
fly me to the moon~
budak2 kecik yg tak berapa nak comel haha
itulah PULLMAN hotel. take note of this AKRAM! haha

p/s : aku bukan model jalanan yg di upah untuk memperkenal kan tempat2 di putrajaya ni. HAHA

2 comments:

Anonymous said...

wuuu...shooting filem tamil xbgtw pon..HAHA

gha great said...

sioodd kau. bkn aku yg shooting ngoi. HAHA mcm haremmm!