Saturday, October 23, 2010

Nihonggo ?

apa benda nihonggo kejadah tu? haha maksud nya BAHASA JEPUN. oh sumpah aku rindu gila nak belajar bahasa jepun. humm dah lama tinggal kot. apa je yg aku ingt skrg. yg basic2 bole ahh. rindu sensei2 comel yg ajar bahasa jepun ni. rindu kawan2 semua. rindu nak menggeletar kena panggil ngn sensei. rindu nak tulis tulisan kanji and hiragana lah bagai tu. haha truthfully aku mmg adore gila pasal jepun. tak tau lahh nape. minat kan. japanese wa kawaii ne. hehe rindu nak nyanyi lagu jepunn. rindu nak hafal verb2 dlm jepun. and aku rindu nak mati pegi jepun festival. waaa~ tu mmg tak boleh lupa lah. skrg ni pun aku duk dgr lagu2 jepun jela. tu jela yg mmpu. haha hope satu hari nnt aku sampai jugak kat jepun. maybe futher degree or master. tak pun honeymoon trus. haha sumpah tggi gila cita cita. okayy nothing to say more. sayounara~

p/s : gila gila jepun =.= default song kat blog ni lagu jepun. hope korg suka. BHAHAHA

2 comments:

max'*bubble said...

genkidesuka ? :)
hee
ghaa
honeymo0n terus laaa ;)
hahaha
eyh eyh
lagu apakah itu ?

gha great said...

hai genki desu!
haha honeymoon? hope soooo. bhahaha
oh ni lagu DBSK. somebody to love~