Monday, October 11, 2010

Michievous Kiss



ohh so sweet gila cerita baru nih. tiba tiba terjumpa dekat page kim hyun joong. aku kan gila si hyun joong ni tp tak lah fanatic mana. actually ni drama baru for this year. haha sumpah lawak gilaaa siood drama nih. girl dye sangat lahh bodoh tp comel. and the guy pulak cool semacam. HAHA you guys need to watch this drama. boleh lah gelak guling2. tak lah jiwang mana cerita ni. it is just like a romantic comedy mcm tuh la. haha sekarang nih pun aku tgh busy mendownload cerita ni padahal dah habis tengok pun sebenarnya. HAHA. okay okay. dah abes promote. bye~

2 comments:

Eeqa said...

giler lahh..
na tgk gak,tp kt mysoju asek loadin' je..pnt na tggu,,T_T

gha great said...

haha xpe amoyy. nnt aku try dwnload. crite ni pn tak abes upload lg kt mysoju tu sbb crite baruuuuuuuu. haha kalau search subs dye pun ade episod awl2 je