Wednesday, October 13, 2010

CINTA beruk


tengok tengok, budak kecik zaman satelit skarang ni pun nak bercinta. HAHA apa nak jadi dgn dunia skrg lah wey? boleh nak bercinta. sapa nak larang. kalau larang pun bukan kau dengar. mula mula, saya sayang awak dunia akhirat, i LOVE you forever and eva. tak cukup2 tuh. sayang awak sampai mati, honey, B, haa apalah lagi kan. macam macam ada. ASTRO !

tapiiiiiiii bila dah gaduh, BREAK OFF, CLASH of the titans. haaa mula lahh. ish siaaal lah laki tuh. macam siooddd. segala carut semua kau kluar. nak bunuh diri gantung kepala kat kipas lah bagai. lupa yg si DIA kat atas tuh. ya allah, jauhh kan lah aku drp segala benda hina ni. amiin~ tak salah nak bercinta awal2 ni tp bila kau dah putus urat ketin semua. kau mati. masuk neraka. apa guna? cuba bawak bertenang. mengucap kalimah syahadah. jangan buat perkara perkara hina tuh. kumbang bukan sekor. lalat pun banyak. so apa yg nak di risau. even kau bercinta seminggu ke 10 tahun ke tak pernah jumpa ke, kalau dah jodoh tak ke mana lahh wey. yg tuh mungkin yg terbaik.

sebenar nya aku nak cakap yg sepupu aku kat kelantan, ha sebaya pulak dgn aku, dia tuh nak kahwin dah next week. gila siod aku terkejut macam haramm. tak sangke pulakk. sbb dia jenis bkn yg melayan sangat. mak aku pn mcm percaya tak caya lahh kan tp tu lahh hakikat. wuuu~ tak sangka kan. ha tengok tengok. padahal baru je bercinta tahun lepas. so kalau dah tak tahan sgt. kahwin. senang cerita. aku pun seronok mendengar. boleh jadi pengapit. kot kot jodoh aku pengapit jugak. HAHA, nak sgt balik kelantan weh. nak tolong make up kan dia, buat ubahan. cehh gaya macam aku mak andam! humm semoga bahagia IFFAH INANI. dah kahwin tu jaga suami elok2 hoke. aku pulak terujaa. dah lah. penat aku melalut. chow!

p/s : post ini juga tiada kena mengena dgn sesiapa kecuali nama yg tertaip di atas ya :)

4 comments:

max'*bubble said...

sengal lah kau ni ghaa
ahahahaa :D
kau bile laqi haa?
tu tag tu xwat lagi
jengjengjeng
ekeke
btw, congrats a sepupu.
dye da masuk golongan yg wjib kawin mungkin?
or maybe nak sngkan blaja jauh2
wowowo
tapi yg psgn nye tu sbaye gak ke?

fairuz said...

hohohohoho
jiha pun ade cinta gak dulu.
CINTA SABUN dgb b*b..
hahahahahhahahahahahaha
aku suke!aku suke!

gha great said...

kak maslin. jodoh nya udah sampe
saya enggak lg dong.
tggu kak maslin dulu bole tak?haha
ye ye sebaya jugak.
bercinta time f5.haha

gha great said...

yus oh yus.
haha kau nak kena ni!!!
yek yek xmaaaaaaaaauuuuu.
geli lah siodd. hahahahaa
sumpah lawak gila bila tringt bnde bodoh tu do. hehe