Friday, October 29, 2010

Cari Pasal ?


kalau dah suka tu cakappp jela doh.
 tapi tak payah kepochi gila vavi
dekat semua makhluk dalam dunia ni. 
lama mana sangat lah kan? HAHA


budak kecik zaman sekarang gigi baru dua tiga batang 
dah pandai buat muka kambing kan.
kau ingat comel sangat kah?
boleh lahh BLAAHHHH, haha




 suka hati kaki aku lahh nak buat apa!
kau tak suka kau boleh JALAN masuk sungai eh
HEHE bole mandi sungai alang2 tuh


even muka kau dgn jambang bulu kau tu mcm
nak kena penyiku lutut aku ni tapi
aku SUKA lah baju kau HAHA
I DON'T CARE, OKAY ?


3 comments:

max'*bubble said...

mengapakah anda emo sebegitu skali wahai gha ku syg?
hahah :)

gha great said...

haha ni di sbb kan hati yg tak berapa nak tenteram ihik3
actually is nothing pun. HAHA

max'*bubble said...

hati menjadi tenang apabila menginagti tuhan :)